»Bistveno je, da mi napako zaznamo, popravimo sisteme in da je teh napak v prihodnje čim manj, ker to so grozne stvari, ki se potem posamezniku zgodijo.«
»Naše delo še ni končano. Ocenjujem, da je takih IT-napak v čakalnih seznamih še trikrat toliko.«
»Kje pri čakalnih dobah smo, kolikšne so, kje se zatika, da tolikokrat pride do napak.«
»V zdravstvu delajo samo ljudje. Napak se je zgodilo že veliko. Nihče ne more zagotoviti, da se ne bodo več dogajale.«
»Paciente pogosto zadržuje strah pred prijavo napak, zato predlagamo vzpostavitev sistema anonimnih prijav.«
»Seveda mora pa javnost vedeti tudi delne rezultate teh nadzorov, ki niso prav prijetni in kažejo, da je v celi verigi, tako v tako pri organizacijski lahko tudi strokovni, prišlo do napak, ki se v našem zdravstvenem sistemu ne smejo več nikoli zgoditi.«
»Kot se sedaj kaže v komunikaciji med ZZZS-jem, zdravstvenimi zavodi, Nacionalnim inštitutom za javno zdravje in ministrstvom, je pri naročanju veliko napak, prihaja do prelaganja odgovornosti.«
»Ta pogodba je začetek napak na tem projektu.«
»Verjamemo, da se nam bodo v tem primeru pri tem pridružili vsi zaposleni v zdravstvu.«
»Po našem trdnem prepričanju razmer na kliniki ni mogoče izboljšati brez dobro premišljenega akcijskega načrta za odpravo ugotovljenih napak in pomanjkljivosti z močno strokovno in organizacijsko podporo države kot ustanoviteljice in lastnice klinike, ki je najbolj odgovorna za varnost pacientov in zaposlenih.«
»To je dobra popotnica, da ne razpade trenutni sistem družinske medicine. Mi vemo, da se v danem trenutku v tem časovnem roku več kot to ni dalo narediti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju